سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدایا! آموزگاران را ببخشای ـ سه بار فرمود ـ و عمرشان را طولانی کن وکسب و کارشان را رونق بخش . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
karbala
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» اطلاعات جدید در مورد فتنه گران و گروهک ریگی

ببخشید میدونم مطالب اول وبمو سیاسی شروع میکنم ولی تامل نگفتن فتنه های روز عاشورای امام حسین رو ندارم




سرکرده گروهک تروریستی ریگی در کنار جنایت های بیشماری که طی سالهای گذشته مرتکب شده است، همانند مسعود رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین حمایت از آشوبگران و جریان فتنه سبز در حوادث پس از انتخابات ایران را نیز در کارنامه خود دارد.
گروهک تروریستی ریگی در بیانیه های متعدد بارها حمایت خود را از جنبش به اصطلاح سبز و آشوبگران خیابانی اعلام کرده اند.
پس از اقدام وقیحانه آشوبگران در روز عاشورای امسال، این گروهک با صدور اطلاعیه ای ضمن حمایت از آشوبگران اعلام آمادگی کرده بود تا آموزش های لازم برای انجام عملیات های تروریستی را در اختیار اغتشاشگران حامی جنبش سبز قرار دهد.


این گروهک تروریستی که وابستگی آشکاری به سازمان های جاسوسی آمریکا، انگلیس و برخی کشورهای منطقه دارد پیش از این نیز در پایگاه اطلاع رسانی خود به آدرس Gunbishblogspotcom اخبار جنبش سبز و رهبران فتنه را لحظه به لحظه اطلاع رسانی می کرده و نقش تبلیغاتی برای این جریان آشوب طلب داشته است.
گروهک تروریستی ریگی همچنین در زمان آشوب های خیابانی در تهران در اطلاعیه ای خواستار اقدامات مسلحانه از سوی اغتشاشگران علیه مسئولان نظام شده بود.
در بخشی از اطلاعیه این گروهک تروریستی با حمایت آشکار از سران جریان فتنه آمده بود، «موسوی و کروبی باید درس عبرت بگیرند و بدانند که اگر راه مکر و فریب را برگزینند این ملت در برابر آنها هم خواهد ایستاد!»


سکوت سران جریان فتنه در مقابل حمایت ریگی از جریان حامی آنها یکی از ابهامات اساسی حوادث پس از انتخابات بود. سکوتی که پس از حمایت منافقین و سلطنت طلبان و حتی رسانه های صهیونیستی هم اتفاق افتاد و انتقادهای بسیاری را از سوی مردم به سران فتنه وارد ساخت.




منبع
: کیهـــان

سریع برو ادامه مطلب درباره ی زن میرحسین و .....................



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » ( شنبه 89/5/23 :: ساعت 1:44 صبح )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

اطلاعات جدید در مورد فتنه گران و گروهک ریگی

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 0
>> مجموع بازدیدها: 1137
» درباره من

karbala


» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب